Magamról

Saját fotó
Adott pillanatban, adott szépség kerül megörökítésre...és a sok mozaik alkot egy színes szép világot, aminek örülök, hogy részese lehetek.

Ajánlás

Szedd szét, elemezd, mondd el mire jutottál! Mi rossz benne, mi jó. Na ezért van ez a blog! Célom, hogy képeimet megmutatva és az építő jellegű hozzászólásokból tanulva "kifaragjam" a fotósok sorába vezető létra fokait.

2011. október 17., hétfő

Héjsza

Lassan mindenhol lejártak a szüreti bálok, hamar megmutatom én is, akiket lencsevégre kaptam.
A bejegyzés címe a Gyimesekben szokásos lánc-tánc nevét jelöli.

A falvakat szekérrel végigjárva, a visszafordulási pontnál leszállnak és táncra perdülnek.
Előbb csak a lányok voltak táncos kedvükben, de aztán, elcsípték a fiúk a derekukat!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép sorozat, élénk színek, irigyellek.
    Voltam egy szüreti bálon és közel sem örzik igy a hagyományokat.
    Kérdésünkre, hogy miért nem öltöztök székelyruhába az volt a válasz, hogy szégyenjlük hordani.
    Sajnálatos, hogy ilyen is előfordul itt Székelyföldön.

    Üdv Lala

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem vidék ez a Gyimes! És Lalának igaza van abban, hogy a gyimesiek nagyon jól őrzik a hagyományikat, szokásaikat! Bárcsak a nyelv is ide tartozna!
    Nagyon jó sorozat!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. Szerencsém volt, két napot voltam ott és jó időt, surló fényeket, szüreti bált, mindent kaptam. Asszem, mindegy mikor mész. A hely mindenkit elbűvöl. Közös kiruccanás esedékes?

    VálaszTörlés
  4. Látom igen tartalmas volt ez a két napod. Nagyon jó ez a sorozat: lendületes, vidám, színes.

    VálaszTörlés