Magamról

Saját fotó
Adott pillanatban, adott szépség kerül megörökítésre...és a sok mozaik alkot egy színes szép világot, aminek örülök, hogy részese lehetek.

Ajánlás

Szedd szét, elemezd, mondd el mire jutottál! Mi rossz benne, mi jó. Na ezért van ez a blog! Célom, hogy képeimet megmutatva és az építő jellegű hozzászólásokból tanulva "kifaragjam" a fotósok sorába vezető létra fokait.

2010. szeptember 28., kedd

Sószoros/Salt Canyon

A falu, ahol felnőttem igen szép helyeket kínált a kirándulásokra. Egyik kedvencem volt a Sószoros, azaz a Sóhegy azon része, ahol a Korond vize átvágja a sótömböt. Minden évben újra és újra elkirándulok ide, mert az erózió kíméletlenül átalakítja a helyet minden évszakban.

Őszi látkép a szorosról

Közelebbről az eső marta sóbarázdák

A felszínre bukkanó sótömbök

Gatyafékkel nem lehet leereszkedni

Sótűk oldalnézetből

Pro és kontra

Békaperspektíva

Remény

Nézz az ég felé

"Fehér sziklák, még emlékszem rátok
Mennyit sétáltam közöttetek" -Zorán-

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép sorozat ez Réka. Mindegyik nagyon tetszik, a Remény című viszont rendkívüli.
    Egyszer én is elmegyek oda biztos.

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek Erzsébettel és még kiemelném a "Pro és kontra" című fotódat is - gyerekkoromból valami hasonló formákra emlékszem. Sajnálom, hogy nem fordítottam több időt a szorosra. Jó lenne októberben újra ellátogatni! - gratula!!

    VálaszTörlés
  3. habár régen sokat jártam a sóvidéket már nem emlékeztem mennyire érdekes a sóhegy. igen jól sikerült a bemutatása

    VálaszTörlés