Magamról

Saját fotó
Adott pillanatban, adott szépség kerül megörökítésre...és a sok mozaik alkot egy színes szép világot, aminek örülök, hogy részese lehetek.

Ajánlás

Szedd szét, elemezd, mondd el mire jutottál! Mi rossz benne, mi jó. Na ezért van ez a blog! Célom, hogy képeimet megmutatva és az építő jellegű hozzászólásokból tanulva "kifaragjam" a fotósok sorába vezető létra fokait.

2011. október 28., péntek

Gyerekkorunk boltja

Nosztalgia Siménfalva községben.
Amikor beléptem a boltba, kicsit megállt a lélegzetem. Nahát, visszamentem az időben?!
Amit hiányoltam: a tejeskannák és tejes üvegek. Asszem egyéb stimmel.
Egyszerűen nem akartam kijönni. Aztán kezdtem kattogtatni, hogy otthon végre képekkel illusztrálhassam a gyerekeimnek, a válogatás nélküli, egyforma iskolaruhás boldog gyerekkori meséimet.
A laskás polcon kerestem a zöld, ablakos laskát. Nem volt és az Eugenia sem a régi ízű.
A lényeg, hogy a kiszolgálás igen kedves, árulják készségesen, ami van. Így volt ez akkor is.

4 megjegyzés:

  1. fantasztikus!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ez valóban a régi időket idézi. Vagyis azt hiszem az én gyerekkoromban még ekkora áruválaszték sem volt.
    De most ott van a rengeteg minden a szuper- és hipermarketekben és ha jól belegondolunk tizede ekkora választék is elég lenne a valódi igények kielégítésére.

    VálaszTörlés
  3. És volt régen szukk és négylejes nyomósfagyi aminek vízíze volt, és volt szikla alakú pityókacukor, amiben kicsorbult a véső de mi azért összefognyomoztuk... ilyeneket ma már sehol se kapni. Elég volt ennyi a gyerekkorhoz? Éppen csak. De elég.

    VálaszTörlés
  4. Hm... akkor is majdnem üresen álltak a polcok, de pult alatt azért lehetett kapni még szalámit is! Biza. S puliszkaliszt mellé kötelezően hal járt egy időben. S zacskóban árulták a tejet, mit hazafelé ha sikerült meglyukasztanom, meg is ittam :)) Az Eugeniara én is emlékszem, az egész más volt... :)

    VálaszTörlés