Magamról

Saját fotó
Adott pillanatban, adott szépség kerül megörökítésre...és a sok mozaik alkot egy színes szép világot, aminek örülök, hogy részese lehetek.

Ajánlás

Szedd szét, elemezd, mondd el mire jutottál! Mi rossz benne, mi jó. Na ezért van ez a blog! Célom, hogy képeimet megmutatva és az építő jellegű hozzászólásokból tanulva "kifaragjam" a fotósok sorába vezető létra fokait.

2012. november 12., hétfő

Hajfonat

Kipróbáltam valami tőlem nem megszokottat, ugyanakkor régi elképzelésemet.


Mi jó és mi nem, tőletek várom. 

6 megjegyzés:

  1. Hááát a firaizmus szerint, ami jó az jó, ami nem jó, az nem Firától való :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jó lett! Nekem teszik!

    VálaszTörlés
  3. Réka ez remek lett, nekem is tetszik. Gondolom a frizura is a te műved.:-)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is jók! Az elsőnél nem nagyon tudom mit kezdjek a nagy térrel a modell fölött, de lehet, hogy ez az én hibám! Viszont a testtartás azon tetszik jobban!

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Erzsike: a frizura egy fodrász műve, én nem tudok egy egyszerű copfot sem a székelygúnyához :)
    Szilárd: Ezért is kérdezlek titeket, hogy alkossatok legfőképpen kritikát a képekről. Az első képet egyszerűen nem akartam középre vágni, de nem tudtam így jó-e. Túl sok a tér?

    VálaszTörlés
  6. Szia, Lehetek őszinte, nos nekem igazából nem is konkrétan maga a hajfonat tetszik, hanem maga az összkép, a kompozíció, a kidolgozás, és kiváltképpen a háttér amiben szinte elvesz fotóalany ( ami ha nem tévedek jelen esetben a leányod). Ügyes munka.
    Lehel.

    VálaszTörlés