Magamról

Saját fotó
Adott pillanatban, adott szépség kerül megörökítésre...és a sok mozaik alkot egy színes szép világot, aminek örülök, hogy részese lehetek.

Ajánlás

Szedd szét, elemezd, mondd el mire jutottál! Mi rossz benne, mi jó. Na ezért van ez a blog! Célom, hogy képeimet megmutatva és az építő jellegű hozzászólásokból tanulva "kifaragjam" a fotósok sorába vezető létra fokait.

2012. április 30., hétfő

90 év után

 A nyikómalomfalvi Rebeka néni 90 évet töltött és még mindig csipkét horgol a székelyruhákra. Azt mondja, neki nincs lerajzolt mintája, ezt ő találta ki. Számolt erre, számolt arra és nevetett, ha javasoltam, adjon nevet a mintájának.
 
Mikor elfáradt, kissé hátradőlt és nem egészen két perc múlva már imádkozott az imakönyvéből.
Volt, hogy belefelejtett, de nem adta fel.
A hit és a szorgalom átsegíti a magány hosszú óráin.

7 megjegyzés:

  1. Szép és egyben nagyon kedves sorozat!

    VálaszTörlés
  2. Egy, kettő, három...:-) Jópofa a képeken a néni, kár, hogy én nem voltam aznap ott. Jó kis portrésorozatot készítettél jellegzetes mozzanatokkal amelyeket elmeséltetek.

    VálaszTörlés
  3. Kedves sorozat. A rövid leírás is sokat tesz hozzá..

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm látogatásaitokat, jövök még a hasonló témákban.

    VálaszTörlés
  5. ujjujjuújj, jó hogy felfedeztem. nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  6. Ügyes vagy. Nem képzeltem ilyen realisztikusnak amikor mesélted, de most már látom, hogy az ami.

    VálaszTörlés