Magamról

Saját fotó
Adott pillanatban, adott szépség kerül megörökítésre...és a sok mozaik alkot egy színes szép világot, aminek örülök, hogy részese lehetek.

Ajánlás

Szedd szét, elemezd, mondd el mire jutottál! Mi rossz benne, mi jó. Na ezért van ez a blog! Célom, hogy képeimet megmutatva és az építő jellegű hozzászólásokból tanulva "kifaragjam" a fotósok sorába vezető létra fokait.

2011. augusztus 6., szombat

A pirosfű és barátja

Valaki súgjon... nem tudom a nevét a fűnek!


Volt egy barátja is mikor elé hasaltam, de a lányom megunta, hogy a fűvekkel törődöm helyette és átszaladta a köteléket.


7 megjegyzés:

  1. Az első olyan, mintha tűzijáték lenne, de a többi is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Érdekes téma, szép ellenfény. Szépek a csillanások, látom elvarázsolt a piros fű és a barátja.:-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindenkinek!
    Erzsike: igen, jól jött a tószéli nádas, amin már nem sütött át a nap, de a víz még átvillogott.

    VálaszTörlés
  4. Hm... kinéztem neked, és a kép alapján a vörös csenkesz ugrott be, de azért van kételyem.
    A képen tán kicsivel több szárat hagytam volna, de így is nagyon tetszik az első kép :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi Gabi a lelkes kutatást. A szárral úgy történt, hogy nagyon koncentráltam a köröcskékre.

    VálaszTörlés
  6. Ilyet se szívtam még de lehet,hogy Gabinak van igaza :)

    VálaszTörlés