Magamról

Saját fotó
Adott pillanatban, adott szépség kerül megörökítésre...és a sok mozaik alkot egy színes szép világot, aminek örülök, hogy részese lehetek.

Ajánlás

Szedd szét, elemezd, mondd el mire jutottál! Mi rossz benne, mi jó. Na ezért van ez a blog! Célom, hogy képeimet megmutatva és az építő jellegű hozzászólásokból tanulva "kifaragjam" a fotósok sorába vezető létra fokait.

2011. február 9., szerda

Csókáék

Nagyon humoros figyelni a csókapárokat a villanydrótokon. Leültem a játszótéren egy padra és a tömbház felett figyeltem őket. Hol erre, hol arra fordultak mindketten. Ez így ment úgy fél órán át. Aztán megunhatták a kilátást, mert ugyanazon a helyen hátat fordítottak nekem.

4 megjegyzés:

  1. A csóka társas lény és úgy látszik szeret nézelődni. Jó a szerkesztése a képnek és a két madár egyforma testtartása.

    VálaszTörlés
  2. Én meg jót nevettem a szövegen! :)
    Mint két azonos értékű hangjegy a kottán... Jó!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is rögtön a kotta jutott eszembe róluk.

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon szeretem őket ilyenkor! Sokszor valóban az az érzése az embernek, hogy fülig szerelmesek egymásba!

    VálaszTörlés